До уваги збірка матеріалів для педагогічних працівників і шкільних бібліотекарів, за 2018 - 2020 роки.
У посібнику розповідається про:
- перехід на дистанційне навчання
– з чого почати;
- як обрати платформи та створити комунікативний простір;
- як скласти розклад;
- як налаштувати режим роботи вчителів;
- як налагодити зворотний зв’язок з учнями;
- як оцінювати учнів під час карантину;
- академічна доброчесність та запобігання списуванню в дистанційному навчанні.
Також тут є огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання.
Методичка розділена на дві частини:
Загальні принципи та інструменти дистанційного навчання (взаємодія між учителями, учнями і батьками, академічна доброчеснсть, огляд вебресурсів і рекомендації для роботи з ними);
Методичка розділена на дві частини:
Загальні принципи та інструменти дистанційного навчання (взаємодія між учителями, учнями і батьками, академічна доброчеснсть, огляд вебресурсів і рекомендації для роботи з ними);
Методи дистанційного навчання школярів різного віку (режими дистанційного навчання і розклад уроків, мотивація учнів, оцінювання та контроль, зворотний зв’язок, дистанційне навчання дітей з ООП і т. д.).
Ознайомитись із посібником можна за цим посиланням .
Перший урок "Розкажемо Європі про себе"
Дистанційний урок для учнів 5 - 9 класів
Шановні вчителі!
До шкільної бібліотеки за
рахунок бюджетних коштів надійшла методична література для вчителів,
до
вашої уваги новинки.
Нова українська школа: порадник для вчителя / За заг. редакцією Н.М. Бібік. – Київ: Літера ЛТД, 2019. – 208 с.
Навчально-методичний посібник «Нова українська школа:
порадник для вчителя» містить матеріали та практичні завдання, які допоможуть
учителям створювати освітнє середовище, забезпечити різні форми інтегрованого
навчання, залучати до педагогічної взаємодії родини дітей, інших партнерів,
оцінити власну практику в контексті освітніх новацій, здійснювати моніторинг
розвитку учнів.
Кірик М. Нова українська школа: організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти: навч.-метод. посібн. / М.Кірик, Л. Данилова. – Львів: Світ, 2019. – 136 с.
У посібнику
висвітлено особливості реформування початкової школи, подано методичні поради
щодо компетентнісно-інтегрованого підходу й навчання молодших школярів,
науково-теоретичне обгрунтування нових понять індивідуальних психологічних і
вікових особливостей дітей.
Для вчителів початкових класів, студентів педагогічних
коледжів і педагогічних інститутів, вихователів груп продовженого дня.
Скворцова С.О. Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегрованого і компетентнісного підходів: навч.-метод. посібн. / С. Скворцова, О. Оноприєнко. – Х.: Ранок, 2019. – 352 с.
У посібнику подано методику навчання учнів 1 і 2 класів
основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання
чисел у межах 100; табличного множення і ділення; формування поняття задачі й
навчання розв’язування простих і складних задач; вивчення величин та їх
одиниць; алгебраїчної та геометричної пропедевтики.
Гільберг
Т.Г. Навчально-методичний посібник. Нова українська школа: методика навчання
інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної
середньої освіти на засадах компетентнісного підходу / Т. Гільберг, С.
Тарнавська, Н. Павич. – К.: Генеза, 2019. – 256 с.
Основною метою посібника є формування відповідних Концепції
Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти методичних
компетенцій учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я
досліджую світ», зокрема у використанні діяльнісного підходу під час
організації освітнього процесу. Для вчителів початкової школи, студентів ЗВПО,
усіх небайдужих.
Нова українська школа: порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти: навч.-метод. посібн. / Г.І. Дмитрів та ін. - Львів: Світ, 2019. - 224 с.
Навчально-методичний посібник має на меті зорієнтувати
користувачів на педагогічне керівництво самопідготовкою здобувача освіти в
другій половині дня. Запропоновано модель педагогічного керівництва, структуру,
конструктор, алгоритм і методичні рекомендації щодо проведення самопідготовки,
ігротеку, інтерактивні та здоров’язбережувальні вправи, ментальні карти, кращі
практики й авторські моделі занять самопідготовки.
Вашуленко М.С. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу: навч.-метод. посібн. / М.С. Вашуленко. – К.: Освіта, 2019. – 192 с.
Новий зміст освіти української школи передбачає
впровадження удосконалених підходів для формування якісного освітнього
середовища для дитини. Різнобічний розвиток особистості дитини передбачає
фокусування на ключових компетентностях, серед яких є уміння читати й розуміти
прочитане, висловлювати думку усно і письмово, критично й системно мислити,
здатність логічно обгрунтовувати свою позицію та ін. Навчання грамоти у 1 класі
та навчання української мови у 2 класі, за умови правильних методичних
прийомів, не лише формує навички читання й письма, а й розвиває компетентності,
забезпечуючи готовність дитини продовжувати успішне навчання в основній школі.
Фідкевич О.Л. Навчально-методичний посібник «Нова
українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах
закладів загальної середньої освіти» / О.Фідкевич, Н. Бакуліна. – К.: Генеза,
2019. – 64 с.
Основною метою посібника є розкриття принципів, істотних
ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання у І циклі початкової
школи (1-2 класи); аналіз відмінностей між формувальним та поточним і
підсумковим оцінюванням; характеристика основних етапів формувального
оцінювання; презентування техніки такого оцінювання.
Запропонований методичний посібник має на меті допомогти
вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним
фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах
початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми
технологіями.
Антонова О.
Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: використання
інформаційно-комунікаційних технологій у 1-2 класах закладів загальної
середньої освіти» / О. Антонова. – К.: Генеза, 2019. – 96 с.
Навчально-методичний посібник є порадником учителя
початкових класів у використанні сучасних цифрових технологій в організації
навчання молодших школярів в умовах реалізації Концепції НУШ. Зі сторінок
посібника ви дізнаєтеся про психолого-педагогічні аспекти залучення цифрових
технологій в освітній процес, особливості використання сучасного програмного
забезпечення в 1-2 класах НУШ. Посібник містить методичні рекомендації щодо
використання інтерактивних дошок і STEM-столів у початковій школі, створення
ментальних карт на засадах використання програмного
забезпечення FreeMind тощо. Методичний посібник стане в нагоді
вчителям початкових класів, методистам і батькам у процесі розбудови Нової
української школи.
Терещенко В. Навчально-методичний посібник: Методика реалізації Українського правопису в новій редакції у закладах загальної середньої освіти» / В.М. Терещенко, А.О. Панченков. – Харків: Соняшник, 2019. – 256 с.
І ще одна
новинка! Така, що неодмінно стане для вас настільною книгою!
Книга
"Методика реалізації Українського правопису в новій редакції у закладах
загальної середньої освіти" Василя Терещенка та Андрія Панченкова
характеризує основні зміни, що є у новій редакції правопису, порівняно з
попередньою, їхні особливості, передумови введення та варіанти впровадження у
шкільну мовну освіту.
Тож
знаходьте відповіді на усі запитання щодо правопису разом із нашим виданням!